Vidd közelebb a
terméked a fogyasztókhoz!

Brand Fesztivál
a Plázákban

tavasszal is!

Széles körű elérés:

A bevásárlóközpontok nagy tömegeket vonzanak, így lehetőséget biztosítanak arra, hogy széles körű vásárlói réteggel ismertessük meg a termékeinket.

Közvetlen visszajelzés:

A termékek kóstoltatásának egyik legnagyobb előnye, hogy azonnali visszajelzést kaphatunk a vásárlóktól.

Márkaismertség növelése:

A fizikai jelenlét és az interaktív élmény növeli a márkaismertséget. Amikor a vásárlók egy személyes, pozitív élményben részesülnek, nagyobb valószínűséggel emlékeznek vissza a márkára és választják a jövőbeni vásárlásaik során.

Közvetlen értékesítés lehetősége:

A kóstoltatás során lehetősége van a cégeknek közvetlen értékesítési lehetőségeket is kihasználni, különleges ajánlatokkal ösztönözve a vásárlást.

Versenyelőny kiaknázása:

A helyszíni termékbemutatók és kóstoltatások révén kitűnhetünk a versenytársak közül, különösen ha egyedi ajánlatokkal vagy új termékekkel jelenünk meg.

A megjelenés
penetráció növelésre,
adatbázis gyűjtésre,
edukációra tökéletes.

Partnereink

Helyszínek és időpontok:

Westend
Nike üzlet előtti terület

2026. március 14. szombat

ÁRKÁD
bevásárló központ

2026. március 21. szombat

MAMMUT
Bevásárló központ

2026. március 28. szombat

ARÉNA TEILOR
ÉS PANDORA KÖZÖTT

2026. április 4. szombat

CORVIN-1
RENDEZVÉNYHELYSZÍN

2026. április 11. szombat

ETELE FASHION
ÁTRIUM ELŐTTI TERÜLET

2026. április 18. szombat

Képekben

A részvétel költsége:

1.490.000 Ft
+áfa/cég*

Az ár a következőket tartalmazza:

  • plázák helyfoglalási díját, teljes ügyintézést
  • hostess 1 fő / cég 10órától 18 óráig
  • hostess bejelentés és ügyintézés
  • hostess ruha, póló és baseball sapka logozva
  • logisztika / pakolás, reggel és este
  • pult bérlet teljes kreatívval
  • teljes koordináció

* A jelen árajánlatot csak 5 cég részvétele esetén tudjuk biztosítani. Amennyiben 5 cégnél kevesebb jelentkező van, úgy az ár változhat.